Jippi! 2 av 3 mappeoppgaver i boks, bloggen på G, tror e? Ei uke til, så innlevering av eksamensoppgave i NO203, og da er det bare å hive seg i lesinga til muntlig i samme fag. Avventer svar på siste oppgave i DKL 101, før jeg tar bestemmelsen og velger 2 mappeoppgaver til eksamen.... Ja, ja ... en måned til så er jeg kanskje ferdig allmennlærer....
I kveld skal jeg endelig sove.... og så; på an igjen i morra!
Har lært meg å skifte bloggbakgrunn i kveld, ikke værst bare det, av en student som føler seg nederst på den tekniske skalaen... he, he
Viser innlegg med etiketten Snart jul. Vis alle innlegg
Viser innlegg med etiketten Snart jul. Vis alle innlegg
tirsdag 24. november 2009
Abonner på:
Innlegg (Atom)